Vesa Valtonen

Rotatorin nosturi ja henkilönostinmyynnille on kunnia-asia lunastaa annetut palvelulupaukset

Rotatorin runsaasta nosturi- ja henkilönostinvalikoimasta löytyvät oikeat laitteet vaativimpiinkin nostotehtäviin. Pitkä kokemuksemme nostinten myynnistä, kehittämisestä, konsultoinnista sekä myytyjen laitteiden ylläpidosta takaa asiantuntevan palvelun kaikille nostimia tarvitseville.

Rotatorin Nostokeskus sijaitsee Rotatorin Vantaan toimitiloissa Kehä kolmosen varrella. Sieltä ja Pirkkalasta  käsin johdetaan yhtä alan pisimmän kokemuksen omaavaa nosturi- ja henkilönostinmyyntiä. Kattavan myynti- ja huoltoverkoston kautta laadukasta palvelua saa koko Suomessa.

”Nostinpuoli on kuulunut jo usean vuosikymmenen ajan Rotatorin palveluvalikoimaan ja lähes 70 vuotiaana yrityksenä kuulumme alan dinosauruksiin, joka on ja pysyy. Myös haastavina aikoina pitkä taipaleemme on herättänyt asiakkaidemme keskuudessa luottamusta ja olemme osoittaneet olevamme sen arvoinen kumppani heille, sanoo Rotator Oy:n nostinpuolen myyntijohtaja Vesa Valtonen.

Valtosen aisaparina nostinten myynnistä vastaa tuotepäällikkö Terho Laine. Kaksikolla on yhteensä yli 60 vuoden kokemus alalta.

”Tunnemme hyvin tuotteet, markkinan, asiakaspinnan kuin heidän tarpeensakin ja pystymme reagoimaan nopeasti kaikenlaisiin tilanteisiin. Asiakkuus on pitkä projekti kattaen myynnin lisäksi jälkipalvelut huolloista, korjauksiin ja tekniseen tukeen. Me Rotatorilla lähdemme siitä, että asiakasta ei jätetä pulaan missään tilanteessa”, Valtonen lupaa.

Kaikki nostamiseen

Rotator tekee nostinpuolella paljon yhteistyötä nostinpalveluita tarjoavien yritysten sekä konevuokraamojen kanssa.

”Yksi meidän selkeitä vahvuuksia on kattava tuotevalikoima. Meiltä löytyy iso määrä erilaista kalustoa tavaran tai ihmisen nostamiseen. Nostureiden ja henkilönostinten lisäksi Rotator myy ja maahantuo myös trukit ja kurottajat. Pystymme tekemään kokonaisvaltaisia kalustotarjouksia kaikkeen nostamiseen aina varastotrukeista isoihin autonostureihin”, sanoo Laine.

Rotatorin edustamat nostinmyynnin tuotemerkit, nostureissa Maeda ja HSC ( tela – alustaiset ristikkopuominosturit ) ja henkilönostimissa DINO, JLG ja Holland Lift ovat alansa parhaita maailmassa.

”Nostimen hankinta on aina Cost of the lifetime –ostos, jolloin seurataan tarkkaan myös elinkaarikustannuksia. Koneen pitää olla luotettava, toimiva ja huoltokuluiltaan järkevä. Laatumerkki yleensä maksaa ostohetkellä hieman enemmän, mutta kun aikanaan lähdetään käytettyä konetta myymään ja lasketaan elinkaarikustannuksia, on se maksanut itsensä takaisin. Lisäksi edustamiemme merkkien jälleenmyyntiarvo on korkea, mitä on yksi tärkeä tekijä uusia ostoja tehtäessä”, sanoo Valtonen.

Laadukkaat merkit ja korkea palvelutaso näkyy erityisesti isona konevuokraamojen määränä asiakaskunnassa

”Myös vuokraamopuolella on paljon merkitystä sillä, että koneet pysyvät kunnossa ja ovat mahdollisimman paljon vuokralla eli tuottavassa työssä. Lisäksi tunnetut merkit ovat myös haluttuja vuokraajien keskuudessa”, toteaa Laine lopuksi.

Myynnin yhteystiedot

Vesa Valtonen