Rotator Oy

aloittaa uuden trukkimerkin myynnin ja maahantuonnin

18.5.2022

Rotator Oy aloittaa uuden trukkimerkin myynnin ja maahantuonnin

Rotatorin kattava konevalikoima täydentyy uudella tuoteperheellä HANGCHA -materiaalinkäsittelykoneiden myynnin alkaessa. Tulevaisuudessa Rotator Oy:n edustamat materiaalinkäsittelykoneet kattavat kaikki laitetarpeet pumppukärryistä aina 48 tonnin vastapainotrukkeihin sisältäen koneet niin sisä- kuin ulkotiloihin.

HANGCHA on maailman kahdeksanneksi suurin trukkivalmistaja. Yli 60-vuotisen historiansa aikana se on kehittynyt yhdeksi johtavista maailmanlaajuisista materiaalinkäsittelylaitevalmistajista. Tällä hetkellä HANGCHA valmistaa vuosittain yli 250 000 yksikköä trukkeja ja varastolaitteita nykyaikaisessa tehtaassaan Kiinan Li-anissa, Zhejiangin maakunnassa.

”Allekirjoittamamme sopimus Hangcha Groupin kanssa mahdollistaa meille materiaalinkäsittelykoneiden tarjonnan kasvattamisen ja palvelun laadun parantamisen. Asiakkaillemme tämä tulee näkymään entistä kokonaistaloudellisempien ratkaisujen muodossa. Olemme ylpeitä saadessamme mahdollisuuden edustaa yhtä maailman suurimmista trukkivalmistajista. Nykyisille asiakkaillemme trukkitoiminnan kehittyminen näkyy ainoastaan entistä kattavampana tuotevalikoimana. Kaikki voimassa olevat sopimukset jatkuvat ennallaan. Rotatorilta saa edelleen huolto ja -varaosapalvelut ja teknisen tuen kaikkiin trukkimerkkeihin ja malleihin koko Suomessa”, toteaa Juha Jaakola Rotator Oy:n materiaalinkäsittelykoneiden myyntijohtaja.

Ensimmäiset HC-trukit ovat saapuneet Rotatorille Pirkkalaan ja ne toimitetaan asiakkaille töihin pikimmiten.

Lisätietoja:

Ville Jokela, 040 8375 048