Maxpo 5.-7.9.2019

12.7.2019

Rotator Maxpossa

Alan johtavat merkit ja parhaat ratkaisut esillä Maxpossa Rotatorin osastolla A31

Vuonna 2019 tulee kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Rotator käynnisti Furukawa tuotemerkin maahantuonnin sekä 40 vuotta DINO ja JLG henkilönostimien maahantuonnin aloittamisesta. Juhlistamme pitkiä edustussuhteita myös Maxpossa ja olemme mukana Maxpo 2019 -näyttelyssä entistäkin isommalla osastolla. Luvassa Suomen ensi-esittelyitä ja uutuuksia mm. JLG:ltä ja Merlolta. Hitachilta esillä mm. uuden kuutossarjan minikoneet sekä useita erikoiskoneita. Esittelyssä on tuttuun tapaan laadukas valikoima maarakennuskoneita kaivukoneista iskuvasaroihin ja maantiivistyskoneisiin. Koeajossa kuutossarjan Hitachi-kaivinkone ja Bomagin kauko-ohjattavat jyrät. Taitojaan voi testata Hitachi simulaattorilla.

Osastolla on esillä runsas tuotevalikoima kaikista muistakin edustamistamme koneryhmistä: henkilönostimia, nostureita, kurottajia ja trukkeja sekä Rotatorin monipuoliset jälkipalvelut. Messuosastolla kannattaa tutustua myös Rotarent Oy:n vuokraustoiminnan ratkaisuihin, jotka räätälöidään aina asiakkaan tarpeen mukaan. Esittelemme myös alan innovatiivisimmat ratkaisut selviin kustannussäästöihin!

Tervetuloa osastollemme!

Maxpo 2019