Tehdään se mitä luvataan

Rotatorin maanrakennuskonemyynti tekee sen mitä luvataan

Rotator Oy maahantuo maanrakennusalan laatumerkit. Hitachi–maanrakennuskoneet, Bomag–maantiivistyskalusto ja Furukawa–työlaitteet edustavat kaikki omien alojensa kärkeä.

Perheyhtiö Rotator Oy:llä on pitkät, yli 60 vuotiset perinteet maanrakennuskoneiden myynnistä ja maahantuonnista Suomessa. Valmistajien tarjoamat premium-luokan merkit yhdistettyinä Rotatorin vahvaan palvelukokonaisuuteen turvaavat kustannustehokkaan työympäristön asiakkaille.

”Me Rotatorilla teemme pitkäjänteistä työtä ja tästä ovat hyvänä esimerkkinä Hitachin kanssa vuodesta 1983, Furukawan kanssa vuodesta 1989 ja Bomagin kanssa vuodesta 1967 jatkunut maahantuontiyhteistyö. Yli 60 vuotinen taival tuo vakautta toimintaamme emmekä ole pääomasijoittajien armoilla. Katsomme ja suunnittelemme asioita pitkälle tulevaisuuteen aina asiakas edellä ja tämä näkyy kaikessa toiminnassamme, sanoo Rotator Oy:n maanrakennusliiketoiminnan myyntipäällikkö Jani Kuitunen.

Kuitunen näkee maahantuojan roolin isona kokonaispaketin toimivuuden kannalta.

”Totta kai maahantuoja on isossa roolissa vastaten myymistään koneista ja jälkipalveluista asiakkailleen. Huono maahantuoja voi tahrata nopeastikin hyvän merkin maineen. Me Rotatorilla olemme hoitaneet maahantuontia onnistuneesti vuosikymmenten ajan. Palvelukokonaisuus täytyy olla linjassa tuotteiden kanssa ja meillä ne ovat molemmat premium-tasoa”, toteaa Kuitunen.

Vastuullista toimintaa ja luotettavia kokonaisuuksia

Kaikki lähtee luotettavasta ja hyväksi tiedetystä tuotteesta, jonka ympärille on rakennettu toimiva kokonaisuus tuotteeseen liittyviä palveluita. Konemyynnin lisäksi palvelun pitää pelata moitteettomasti niin varustelussa, teknisessä tuessa, huollossa kuin varaosapuolella. Me emme jätä asiakasta yksin missään tilanteessa ja pyrimme tarjoamaan aina kustannustehokkaimmat ratkaisut asiakkaan näkökulmasta.

Hitachin uusi ZX7- ja ZW7-sarja nyt myynnissä

Hitachi-maanrakennuskoneet ovat tunnettuja luotettavuudestaan, kestävyydestään ja monikäyttöisyydestään tarjoten korkean tuottavuuden kaikkein haastavimmissakin olosuhteissa eikä uusi mallisto tee poikkeusta.

”Päämiehiltämme on tullut ja tulossa paljon uutta sekä mielenkiintoista tuotetta. Olemme saaneet ensimmäiset uudet 7-sarjan Hitachi-kaivinkoneet Suomeen ja kiinnostus on ollut jopa odotettua kovempaa. Yksi Hitachin ominaisuuksista on kautta vuosikymmenten ollut vahva hydrauliikan toiminta – uudessa mallistossa se on entistäkin sujuvampaa ja koneen käytettävyys on huippuluokkaa. Hitachilla urakointi on kuin hanskan laittaisi käteen”, toteaa Kuitunen lopuksi.

Tutustu Hitachi ZX7-sarjan kaivukoneisiin

Tutustu Hitachi ZW7-sarjan pyöräkuormaajiin