14.9.2022

Rotator aloittaa Wenco-palveluiden myynnin Suomessa

Wenco International Mining Systems Ltd. (”Wenco”) laajentaa myyntiään ja tukeaan asiakkailleen Pohjois-Euroopassa Rotator Oy:n kanssa solmitun kumppanuuden myötä. Rotator Oy:llä on vahva osaaminen kaivoskoneiden ja niihin liittyvien palveluiden tarjoajana. Nyt solmittu sopimus laajentaa Wencon kattavuutta ja tasoittaa samalla tietä alueen asiakkaille päästä osaksi Wencon avointa lähestymistapaa kaivosteknologiaan. Rotator Oy ja Wenco keskittyvät yhdessä asiakaslähtöisten ratkaisujen toimittamiseen kaivosteollisuudelle.

Wenco on johtava teknologiaratkaisujen toimittaja globaalille kaivosteollisuudelle. Wenco tarjoaa kattavan valikoiman digitaalisia ratkaisuja, joiden avulla on mahdollista lisätä tuottavuutta, alentaa käyttökustannuksia, pidentää laitteiden käyttöikää, lisätä turvallisuutta ja antaa kaivosyrityksille käytännönläheisiä näkemyksiä niiden toiminnasta. Kaivoksilla Wencon kehittämät järjestelmät näkyvät saavutettavissa hyödyissä kalustonhallinnassa, koneenohjauksessa, turvallisuudessa ja omaisuuden hallinnassa – kaikki järjestelmät perustuvat avoimien järjestelmien filosofiaan, jonka ansiosta ne voidaan vapaasti integroida käytössä oleviin järjestelmiin tukemaan liiketoimintaprosesseja, tietovaatimuksia ja raportointitarpeita.

Tietoja Wenco International Mining Systemsistä
Yli 30 vuoden ajan Wenco International Mining Systems on työskennellyt kaivosyhtiöiden kanssa realisoitumattoman arvon poimimiseksi. Tämän tehtävän tueksi Wenco on kehittänyt integroitavissa olevia ratkaisuja kaivosteollisuuden digitaalisen muutoksen tukemiseksi. Kaluston hallinta, omaisuudenhallinta, väsymyshallinta ja muut teknologiat liittyvät yhteen avoimen lähdekoodin hengessä kaivosten tuottavuuden ja tehokkuuden lisäämiseksi, kustannusten alentamiseksi ja turvallisen ja sujuvan kaivostoiminnan luomiseksi.

Katso lisää täältä

Lisätiedot:

Rotator Oy

Sami Laitila, Kaivosliiketoiminnan johtaja, puh 040 8242 495, sami.laitila@rotator.fi
Media: Janne Salomäki, markkinointijohtaja, puh 0504129013, janne.salomaki@rotator.fi

Wenco

Klaus Hansson, Euroopan aluejohtaja, khansson@wencomine.com tai +971-522-600-596.
Media: Jessica Steward Magnolia, markkinointiviestintä, jessica.steward@magnoliamc.com +1-604-349-7600
www.wencomine.com