HC-trukit ja -materiaalinkäsittelykoneet

27.6.2022

Kokonaistaloudellisimmat trukit ja palvelut Rotatorilta

Rotator Oy omaa lähes 50 vuoden kokemuksen trukeista. Koko maan kattava myynti- ja huoltoverkosto sekä HC-trukkien laaja valikoima tekevät Rotatorista luottokumppanin. Asiakas voi aina luottaa siihen, että Rotator pitää pyörät pyörimässä.

Rotator aloitti toukokuussa HC-materiaalinkäsittelykoneiden myynnin Suomessa. HC-trukit valmistaa maailman kahdeksanneksi suurin trukkivalmistaja HANGCHA.

• HANGCHA on yli 60-vuotisen historiansa aikana noussut yhdeksi maailman johtavista materiaalinkäsittelylaitevalmistajista. Vuosittain nykyaikaisesta tehtaasta Kiinan Li-annissa valmistuu yli 250 000 yksikköä HC-trukkeja ja varastolaitteita, sanoo Rotator Oy:n materiaalinkäsittelykoneiden myyntijohtaja Juha Jaakola.

Hangcha-materiaalinkäsittelykoneissa mennään laatu edellä.

• HC-polttomoottoritrukeissa on EU-päästöstandardit täyttävät Stage 5-luokan Deutzin tai Kubotan moottorit ja sähkökäyttöisissä trukeissa käytetään laajalti nykyaikaista litium-ion akkutekniikkaa. Olemme ylpeitä saadessamme mahdollisuuden edustaa yhtä maailman suurimmista trukkivalmistajista, ja sopimus Hangcha Groupin kanssa mahdollistaa meille tarjonnan kasvattamisen ja palvelun laadun parantamisen. Koneet ovat erittäin hyviä ja mielellämme tuomme ne asiakkaalle testiin ennen ostopäätöksen tekoa. Kaikkiin HC-trukkeihin saat lisäksi markkinoiden pisimmän, peräti kolmen vuoden takuun.

Kattava tuotevalikoima

Tänä päivänä kokonaistaloudellisuus on vahvasti tapetilla. Jaakola näkee, että uusi yhteistyö tuo mukanaan entistäkin kustannustehokkaammat ratkaisut.

• HC:n hinta-laatusuhde on erinomainen ja valikoima kattaa kaikki laitetarpeet pumppukärrystä suuren kapasiteetin vastapainotrukkeihin sisältäen koneet niin sisä- kuin ulkotöihin. Asiakkaillemme trukkitoiminnan kehittyminen näkyy kattavampana tuotevalikoimana ja sen myötä entistä tarkemmin räätälöityinä kokonaispaketteina. Kaikki yritysten kustannukset ovat kovassa nousussa ja kustannustehokkuutta korostetaan myös trukkihankinnoissa. Hinnaltaan järkevät HC-trukit ja Rotatorin palvelukokonaisuus ovat asiakkaillemme kustannustehokkain ratkaisu, lupaa Jaakola.

Suomeen tulevat koneet tarkistetaan tarkkaan.

• Kaikki Rotatorin maahantuomat koneet käydään läpi lähes sadan tarkistuskohteen listan, jolla taataan se, että koneet ovat heti täydessä työkunnossa kun saapuvat työmaalle.

”Meidän tehtävä on pitää pyörät pyörimässä”

Rotatorin lähes 50 vuoden kokemus trukeista näkyy palvelussa.

• Meillä on koko maan kattava myynti- ja huoltoverkosto. Yhdeksän omaa toimipistettä, 13 sopimushuoltopistettä ja noin 40 huoltoautoa ammattitaitoisine huoltomiehineen takaavat sen, että asiakkaan pyörät pysyvät pyörimässä – se on meidän tehtävämme. Trukki on oleellinen osa toimitusketjua ja usein vasta kun siihen tulee vikaa huomataan kuinka tärkeä laite se onkaan. Silloin meidän palvelutehokkuutemme mitataan ja vastaamme huutoon mahdollisimman nopeasti sekä hyvin.

Omien merkkien lisäksi huollot ja korjaukset muihinkin merkkeihin onnistuu.

• Rotatorilta saa edelleen huolto ja -varaosapalvelut ja teknisen tuen kaikkiin trukkimerkkeihin ja malleihin koko Suomessa. HC-trukkeihin takaamme, että yleisimmät varaosat ovat saatavilla nopeasti ja tarvittaessa kauttamme on saatavilla myös sijaiskone, toteaa Jaakola.

Hyvä saatavuus

Trukit saat joko suoraan omaksi, osamaksulla tai vuokralle.

• Rahoitus räätälöidään aina asiakkaan tarpeen mukaiseksi. Perinteisen osamaksun lisäksi meiltä saa koneet rahoitusleasingilla tai vuokralle. Rental-vuokraus kasvaa koko ajan tasaisesti haastaen omistuskoneet. Vuokrakoneen etu on se, että käytössä on aina uudehko, maahantuoman huoltama trukki. Vuokrahinta sisältää kaikki kustannukset ja kiinteä hinta helpottaa työtarjousten tekoa, kun kulut ovat ennakkoon tiedossa, sanoo Rotator Oy:n aluemyyntipäällikkö Ville Jokela.

HC-trukit on saatavilla nopealla toimitusajalla.

• Ensimmäiset trukit on toimitettu asiakkaille. Tulemme panostamaan koneiden saatavuuteen ja meillä tulee olemaan huomattava määrä koneita varastossa koko ajan.

Maan kattava huoltoverkosto

Alkuperäiset varaosat nopealla toimituksella

Rotator Oy:n tekninen tuki palvelee ongelmatilanteissa, käyttökoulutusasioissa ja tuotekehityksessä

Asiantunteva konemyynti