Nyt on aika säästää

ja samalla päivittää trukkikalusto nykyaikaan!

9.2.2024

Nyt on aika säästää ja samalla päivittää trukkikalusto nykyaikaan!

Vuonna 1954 perustettu suomalainen perheyritys Rotator on yksi kokeneimmista ja vakiintuneimmista koneiden maahantuonti- ja jälkipalveluyrityksistä Suomessa. Rotator tunnetaan pitkistä päämiessuhteistaan ja laatumerkeistään.

Rotator Oy:n, toiminta on aina perustunut pitkäjänteisyyteen ja pitkiin suhteisiin niin loppuasiakkaiden kuin päämiesten kanssa. Päämiehissä esimerkkinä Hitachi-maanrakennuskoneet, jotka ovat olleet valikoimassa jo 40 vuotta (vuodesta 1983) ja Bomag-maantiivistyskoneet jo lähes 60 vuotta (1967).

”Toimintamme kivijalkoja ovat hyvät tuotemerkit ja laadukas sekä kattava palvelu. Luotettavuus ja tyytyväiset asiakkaat sekä henkilökunta ovat Rotatorille kunnia-asia” sanoo Rotator Oy:n trukkien ja kurottajien aluemyyntipäällikkö Ville Jokela.

Jälkipalveluverkosto kattaa tehokkaasti koko Suomen.

”Kaikkiin edustamiimme tuotemerkkeihin saa ammattitaitoiset huolto-, korjaus- ja varaosapalvelut koko maan alueella. Verkostomme pitää huolta myös HC-trukkien ostajista.”

Harkittu siirto

Rotatorilla ei hypätä sokkona uusien merkkien maahantuojaksi vaan taustatyö tehdään huolellisesti. Edustusta valitessa kiinnitetään huomiota niin tuotteiden teknisiin ominaisuuksiin kuin myös päämiehen kyvykkyyteen vastata markkinoiden tarpeeseen.

”Uuden päämiehen mukaan ottaminen on aina tarkkaan harkittu asia. Haluamme luoda kaikkien kanssa vuosikymmeniä kestävän yhteistyön, sillä se palvelee parhaiten myös loppuasiakastamme”, sanoo Jokela.

Trukkipuolella Rotatorilla on valikoimassa Hangcha:n valmistamat HC-trukit ja materiaalinkäsittelylaitteet.

Kattava valikoima ja kilpailukykyinen hinta

”Kattava valikoima, pitkän historian omaava ja muun muassa sähköpuolella edelläkävijänä toimiva valmistaja”, luettelee Jokela Hangchan vahvuuksia.

Hangcha on vuosittaisella yli 250 000 materiaalinkäsittelylaitteen valmistusmäärällä mitattuna maailman kahdeksanneksi suurin alallaan. 1956 vuonna perustetulla valmistajalla on kokemusta laitevalmistuksesta takanaan jo vuosikymmeniä.

”Myös muualta Pohjoismaista saadut positiiviset kokemukset puolsivat vahvasti merkin valintaa. HC-trukkien myötä pystymme tarjoamaan asiakkaillemme erittäin kattavan valikoiman materiaalinkäsittelykoneita aina pumppukärryistä 48 tonnisiin vastapainotrukkeihin. HC-trukkien hinta-laatusuhde yhdistettynä kattavaan jälkipalveluverkostoomme tekevät siitä järkivalinnan kaikenkokoisille yrityksille.”

Sähköä ja huoltoleasingiä

HC-trukit edustavat alan edelläkävijyyttä varsinkin sähkökäyttöisten trukkien osalta.

”Nyt on muutosten aika trukkipuolella ja on selvää, että maailma sähköistyy nopeasti myös trukkien osalta. HC-trukeissa on käytössä edistyksellisin Litium-ion -akkuteknologia. Yksi sen eduista on pitkä käyttöikä, joka on peräti kolminkertainen verrattaessa lyijyakkuihin.”

HC-trukki ja Rotator on taloudellinen yhdistelmä

”Uusinta teknologiaa edustava trukki ja hinnaltaan perinteisiin merkkeihin verrattuna 30-50% huokeampi hankintahinta! Lisäksi Rotatorin maankattava huoltoverkosto ja asiantunteva tekninen tuki ja asiakaspalvelu. Nyt on aika säästää ja samalla päivittää trukkikalusto nykyaikaan”, toteaa Jokela lopuksi.

HC-trukit löydät osoitteesta www.trukkiverkkokauppa.com

Ota yhteyttä trukkimyyntiimme!