JLG® Hi-Capacity HC3

Lisää tuottavuutta työmaalla.

11.2.2022

JLG® Hi-Capacity HC3 -puominostimet lisäävät tuottavuutta työmaalla

Rotatorilta on saatavana nyt myös korkean korikuorman (454 kg) JLG® Hi-Capacity HC3 puominostimet.

Uusi JLG® Hi-Capacity HC3 -puominostinten mallisto sisältää koneet 14 m lavapohjakorkeudesta aina 26  m lavakorkeuteen asti. Hi-Capacity HC3-mallien poikkeuksellisen korkea nostokapasiteetti mahdollistaa kolmen henkilön, tarvittavien työkalujen ja muiden tarvikkeiden nostamisen haluttuun työskentelykorkeuteen. 300 kg lavakuormalla malliston koneiden koko työskentelyalue on käytössä ja maksimi lavakuormallakin työskentelyalue on erittäin kattava (rajoitettu).

JLG HC3-puominostimet lisäävät työn tehokkuutta mahdollistaessaan suuremmat työkuormat. Nostimet soveltuvat erinomaisesti kaikkiin rakennus- ja asennustöihin, joissa tarvitaan isojen työkuormien, ihmisten, tarvikkeiden ja työkalujen viemistä korkealle.

Nostinten turvallisuus on otettu huomioon mm. sisäänrakennetulla automaattisella kuormantunnistuksella. Kuormantunnistus huolehtii siitä, ettei konetta voida käyttää korin ollessa ylikuormitettu.

HC3 koneet ovat varustettuja JLG:n innovatiivisella nolla–kalibroinnilla. Nolla-kalibrointi tarkoittaa sitä, ettei kalibroinnissa tarvita 453,6 kg:n painoja työkorissa, mikä säästää aikaa ja rahaa omistajalleen sekä nopeuttaa huoltotoimenpiteitä.

Päivitetty hallintapaneeli on auringonvalossakin helposti luettava. Lisäksi koneissa on viiden asteen kallistushälytin. Koneet ovat dieselkäyttöisiä ja ne on varustettu uusimmilla vähäpäästöisillä moottoreilla.

Rotatorin valikoimaan kuuluvat 400, 450, 520, 600 ja 800 -sarjan koneet, joiden työskentelykorkeudet ovat 16 ja 28 m:n välillä. Osaa mallistosta (esim. JLG 520AJ HC3) on saatavana jo alkuvuodesta 2022 Rotatorilta ja kaikki mainitut mallit ovat jo myynnissä. Katso kaikki mallit täältä.

Amerikkalaisen JLG Industries, Inc.:n tuotteet ovat kuuluneet Rotator Oy:n tuotevalikoimaan yli 40-vuotta. JLG kuuluu maailman johtaviin nostolaitteiden suunnittelijoihin ja valmistajiin. Monipuolinen tuotevalikoima kattaa saksilavat nostokorkeuksilla 4-18 m, ajettavat puominostimet eli ”kuukulkijat” nostokorkeuksilla 9- 56,5 m, vertikaalinostimet sekä matalan korkeuksien erityppiset henkilönostimet. JLG-henkilönostimet ovat laatunsa ja toimintavarmuutensa ansiosta arvostettuja kaikkialla maailmassa.

Lisätiedot:
Rotator Oy
Terho Laine, tuotepäällikkö, puh 040 5165 600, terho.laine@rotator.fi
Vesa Valtonen, myyntijohtaja nostimet ja nosturit, puh 040 0622 873, vesa.valtonen@rotator.fi