28.2.2018

JLG LRT-mallisto palkittu jälleen

JLG:n POLTTOMOOTTORIKÄYTTÖISET SAKSILAVAT SAIVAT EQUIPMENTWATCH 2018 -PALKINNON PARHAASTA JÄLLEENMYYNTIARVOSTA

JLG Industries, Inc. kuuluu Oshkosh-konserniin [NYSE:OSK] ja on johtava globaali Rotator ja kurottajien valmistaja. Yhtiö voitti EquipmentWatchin vuoden 2018 palkinnon parhaasta jälleenmyyntiarvosta, joka on alan ainoa vuosittain jaettava palkinto, jonka perusteena on raskaiden laitteiden jäännösarvo.

“Tämä on toinen perättäinen vuosi, jona JLG®:n polttomoottorikäyttöiset saksilavat ovat saaneet tämän palkinnon, ja siksi olemme tämän vuoden voitosta todella innoissamme”, sanoo Rafael Nuñez, JLG Industries, Inc.:n saksilavasektorin tuotepäällikkö. “Jäännösarvolla on huomattava merkitys ostopäätöksiä tehtäessä, sillä se vaikuttaa sekä vuokrausehtoihin että koneen koko elinajan kustannuksiin. Palkinto parhaasta jälleenmyyntiarvosta on tunnustus JLG:n jatkuville pyrkimyksille toimittaa laitteita, jotka tarjoavat erinomaisen vastineen sijoitukselle laitteen koko elinkaaren ajan – arvoa lisää panostuksemme ylläpitoon, huoltoon, varaosiin, koulutukseen sekä koneiden luotettavuuteen ja monikäyttöisyyteen”.

JLG:n Rotator tarjoavat suuremman työskentelytilan ja useissa tapauksissa suuremman nostokyvyn kuin puominostimet, ja siksi ne ovat ihanteellisia käyttökohteisiin, joissa tarvitaan työtilaa ja nostokapasiteettia. Saksilavojen maasto-ominaisuudet ja mäennousukyky ovat poikkeuksellisen hyvät ja siksi niitä on helppo käyttää epätasaisillakin alustoilla. JLG:n saksilavamallistoon kuuluvat 260MRT ja LRT-sarja (330LRT, 430LRT ja 530LRT).

“Jälleenmyyntiarvo on yksi keskeisimmistä raskaiden koneiden kokonaissuorituskyvyn ja luotettavuuden mittareista”, sanoo Garrett Schemmel, EquipmentWatchin varapuheenjohtaja. “Julkistamme ylpeinä vuoden 2018 voittajat. Uskomme parhaasta jälleenmyyntiarvosta palkitsemiemme JLG:n polttomoottorikäyttöisten saksilavojen herättävän sekä uusien että käytettyjen koneiden ostajissa luottamusta.”

Päättäessään vuoden 2018 palkintoehdokkaista EquipmentWatchin analyytikot tarkastelivat yli 12 000 mallin arvoja jopa 20 mallivuoden ajalta. Lisätietoja voittajamalleista ja ohjelman menetelmistä löytyy osoitteesta www.equipmentwatch.com/residual-value-awards.

Lisätietoja JLG:stä on osoitteessa  www.jlg.com.

Rotator.

MYYNTI JA LISÄTIEDOT