Tekninen tuki

Kehittyvät konemallit ja koneiden tekniikka aiheuttaa välillä tilanteita, joissa tarvitaan tietoa, taitoja ja tukea. Rotatorin teknisen tuen henkilökunta on kokeneita ongelmanratkaisijoita, jotka kartoittavat asiakkaan ongelman ja antavat neuvoja puhelimitse. Jos huoltokäynti on tarpeen, välitetään tarvittavat tiedot asiakkaan koneongelmista Rotatorin huoltoasentajalle, joka näin voi etukäteen valmistautua huoltokäyntiä varten. Tämä säästää asiakkaan aikaa, sillä hyvin valmistautunut asentaja kykenee usein tekemään tarvittavat huoltotyöt yhden asiakaskäynnin aikana.

Lisäksi teknisen tuen henkilökunta kouluttaa sekä asiakkaita koneiden oikeaan käyttöön että pitää Rotatorin henkilökunnan ammattitaitoa yllä jatkuvan koulutuksen avulla. Teknisen tuen henkilökunta saa tarvittavan koulutuksen päämiehiltä ja tuore tieto kulkee nykytekniikalla nopeasti päämiehiltä Rotatoriin. IPAF-sertifikaatin omaavat kouluttajat antavat myös henkilönostinajokorttikoulutusta. Tämä edistää henkilönostimen oikeaa ja turvallista käyttöä ja ehkäisee onnettomuuksia.

Teknisen tuen tavoitat tämän linkin takaa yhteystiedoista.

Ota yhteyttä:

Nimi *

Postiosoite ja -toimipaikka *

Puhelinnumero *

Sähköposti *

Aihe *

Viesti *